Algemene Ledenvergadering VELT-Bladel - dinsdag 12 febr. 19.30 - De Scheut, Muggenhool 2, 5531RZ Bladel.

Velt-groep

Bladel

De Algemene Ledenvergadering voor Velt-Bladel is wat anders ingedeeld dan voorgaande jaren. Lieten we voorheen een afhandeling zien van documenten over het voorgaande jaar nu willen we jullie als lid meer in de discussie betrekken. De documenten zoals een verslag over de activiteiten en het financieel overzicht over 2018 worden als bijlage meegestuurd.
Tevens hebben wij Velt Coach Rob van Assmann uitgenodigd om eens mee te luisteren naar wat de ideeën zijn voor de activiteiten in 2019 en daarna en hoe we dit als bestuur zullen aanpakken.

Er is op dit moment nog niets voor 2019 georganiseerd omdat wij graag eerst naar jullie willen luisteren. Hieruit zal een volgorde komen van belangrijkheid.
Daarna stellen we ook de vraag wat voor informatie willen jullie graag ontvangen via Velt. Is dit alleen over activiteiten of ook breder, met andere Velt-afdelingen of verenigingen zoals het IVN, BMF enz.

Het bestuur zal er alles aan doen om die zaken te organiseren zoals uitgesproken door de leden. Maak je dus vrij voor deze avond op 12 februari en kom naar de Scheut!

• Aanvang ALV - 19.30
  • Welke informatie willen jullie graag nog van ons als bestuur.
  • activiteiten nog gewenst, dat kan bijvoorbeeld gaan over:
    Gezondheid
    • Natuur
    • Bouwen
    • Eten
    • Moestuin
    • Siertuin
    • Bewaren, oogsten
  • Pauze
  • Rondleiding door De Scheut o.l.v. van de eigenaar Jan Baselmans, tevens Velt-lid van het eerste uur.
  • Informatie
  • Vacature
  • Afsluiting ca. 22.00 uur

De locatie is dus dit keer op een andere plaats. De Scheut - Muggenhool - Bladel, dit is een verbouwde aardappelopslag van ons lid Jan Baselmans dat ook als vergader locatie kan worden gebruikt. Parkeren in de bermen. De locatie is ecologisch verwarmd en er wordt voor koffie en thee gezorgd.

Wanneer

Dinsdag
12/02/2019 - 19:30 tot 22:00

Waar

Muggenhool 2
5531RZ Bladel
NL

Meer activiteiten van onze Velt-afdeling Bladel

“Permacultuur cursus ten huizen”

Zaterdag
zaterdag 2 maart 2019 - 10:00 tot 16:00
Groep: Bladel
Locatie: zie loc.
Linder van den Heerik verzorgt voor Velt Bladel de 6 delige cursus permacultuur ten huizenOntwerp, aanleg en onderhoud van eetbare begroeiing, variërend van een moestuin of fruitbosje tot de nabootsing van een compleet natuurlijk landschap. Dit volgens ecologische principes met de natuur als... Lees meer

“Permacultuur cursus ten huizen”

Zaterdag
zaterdag 16 maart 2019 - 10:00 tot 16:00
Groep: Bladel
Locatie: zie loc.

Seizoenen

In ons tweemaandelijks tijdschrift Seizoenen brengen we telkens meer dan 40 pagina's over ecologisch tuinieren, koken en leven. Ook heel wat praktische tips voor je moes- en siertuin.

Word lid en ontvang Seizoenen